onsdag den 20. februar 2013

Vinter i sommerhuset ;)

Lige lidt billeder fra sommerhuset fra sidste uge, hvor vi var ude og hente en sofa.. ;)
Utroligt så stor forskel der er med og uden blade på træerne.. Kom hid forår..

Udsigten fra terrassen og ned over grunden... Sneen gemmer muldvarpens skud godt.. Den havde sørme været flittig  ;)
Til venstre i billedet er bålpladsen, næsten væk i sne ;)

Drivhuset... Som bestemt er i vintermode.. Glæder mig til at skal sætte det klart til forår og sommersæsonen.. ;)

Mere bålplads under sneen ;)

I baggrunden er brændeskur og skur.. Det rykker gevaldigt i fingrene for at få foretaget forårsrengøring herovre også.. Vi må tage en weekend når der bliver lidt varmere.. ;)






2 kommentarer:

  1. Er det dit sommernus? Flot drivhus.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth
    Ja det er sommerhuset. Mit hyggested, hvor der er plads til store armbevægelser.
    Elsker drivhuset, har en stor jernseng stående der, som jeg har tilbragt mange hyggelige timer i med en bog og kaffekanden. Der findes ikke noget bedre end duften derinde en varm sommerdag ;)
    Hilsner
    Hexia ;)

    SvarSlet

Det vil glæde mig meget at modtage din kommentar til billeder og indlæg - Håber at du får en hyggelig rundtur på min blog. ;)