tirsdag den 26. februar 2013

Fuglene...

Har kvidret og pippet hele dagen.. Rigtig forårsstemning har der været. Jeg blev så inspireret af dem, at jeg kom til at købe denne fugl på vej hjem...
Ja ja lidt tosset er den.. Men ikke desto mindre er den vores nye bofælle ;)


Vel hjemme igen fra job, drog misserne og jeg i haven for at nyde forårssolen... Vi studerede fuglenes æble... hmm måske bør jeg skrælle dem for dem, ser ikke ud til de kan lide skrællen ;)


Missepjokkene nød solen i fulde drag og at mor var ude sammen med dem. Alt blev inspiceret og der blev leget oven i alunrod-beddet. ;) Håber de ikke har så meget imod at blive hoppet på, plantere altså..  ;)


Små våde spor på havebordet, skulle jo lige forbi og krammes lidt, da mor sad og fik kaffe.

1 kommentar:

Det vil glæde mig meget at modtage din kommentar til billeder og indlæg - Håber at du får en hyggelig rundtur på min blog. ;)