tirsdag den 12. februar 2013

Velkommen

Opstart

Inspireret af alle de sjove, fine og kreative mennesker der blogger, er det nu min tur til at prøve.
Jeg er selvfølgelig så smart, at starte i midten af februar, hvor haven stadig er næsten dækket af sne. Mon dog ikke, jeg kan finde inspiration derude alligevel.

Foråret ramte mig mandag, da solen skinnede og lovede bedre tider.
Da haven var helt stiv af frost, endte det med en omflytning i stuen.. Det gav også god mulighed for hovedrengøring.
Vi har en okay stor stue, hvor den ene ende knap bliver brugt. Jeg har nu besluttet at den skal indrettes funktionelt - I en eller anden form for kontor, hvor alting er lige til at komme til, hvor pc'erne kan være fremme og klar uden at være grimme og ja.. så skal det jo helst ikke ligne et kontor men være hyggeligt.
Det lyder da ligetil... ikk?
Håber at finde den helt rette løsning og så kommer der billeder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig meget at modtage din kommentar til billeder og indlæg - Håber at du får en hyggelig rundtur på min blog. ;)