fredag den 15. februar 2013

Nye lysestager

Har ønsket mig dem såååå længe..
Og åbenbart også snakket om dem, for min søn gav mig pengene (i for tidlig fødselsdagsgave) og spurgte, om jeg nu ikke kunne få købt de lysestager, jeg snakkede sådan om... Tror måske de ikke gad hører mere om dem ;)



OG... Da jeg så skulle købe dem, var der både udsalg og byggerodssalg oven i hinanden.. Så fik også lige disse for de samme penge ;)
Ikke at jeg jo egentlig mangler lysestager.. Men man kan jo altid liiige trænge til lidt forandring. ;)

2 kommentarer:

  1. Velkommen i blogland, det klarer du meget fint.
    Hilsen
    Lisbeth
    Høneballehaven, Samsø
    Jeg har nu tilmeldt mig som fast læser hos dig.
    Hvis du vil have kommentarer, er det bedst at du sletter koden. Gå ind på den blog, der hedder bloghjælp, der kan du finde ud af, hvordan man gør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Tusind tak for din kommentar.. Yeahh den første ;)
      Jeg vidste ikke der automatisk var den kodedims på. Men vil fluks gå ind og se på, hvordan jeg sletter den ;)
      Velkommen som læser her...
      Nåede lige at nyde dine dejlige rosenbilleder og skal bestemt ind at nærstudere dem, når jeg har løst det med koden her. ;)
      Mange hilsner
      Hexia

      Slet

Det vil glæde mig meget at modtage din kommentar til billeder og indlæg - Håber at du får en hyggelig rundtur på min blog. ;)